Vi i XL Web jobber analytisk for å hjelpe selskaper (deg) til å skape den gode kundereisen på nett. Fokuset er på digital transformasjon for å effektivisere med såkalt inbound marketing, der du får kunden til å komme til deg, i stedet for at du selv maser på kunden.
En viktig del av arbeidet vårt består av å analysere kundens adferd på nettet sammen med bedriften (dere), å bruke dette ved utforming av kundereisen på nettsider og handelsløsninger. Det handler om et tett samarbeid med dere for å øke besøket.
* Inbound marketing er teknikker for å effektivisere digital salg og markedsføring med blogg, sosiale medier, søkemotor-optimalisering, annonsering og annet innhold som hjelper kunden til å kjøpe. -- Wikipedia
Er sterkt engasjert med nye mobilorienterte teknologier på web, noe som er spesielt viktig nå som rundt 70% besøker nettsider fra mobilen. Har lang erfaring med leveranser av nettsider og nettbutikker. Han erfarer at det er viktig å bistå hele veien med å få en best mulig løsning tilpasset bedriftens behov.
Et viktig fokusområde nå er å kunne benytte nettløsningene aktivt i digital markedsføring slik at våre kunder drar nytte av vår erfaring.
Geir har jobbet som daglig leder og har vært prosjektleder for web-utvikling i flere selskaper siden tidlig på 2000-tallet med sterkt kunderettet fokus. Geir har 3-årig IKT utdanning fra Høgskolen i Sør-Trøndelag.Brenner for økt kundekontakt og økt besøk på nettsider. Har siden 2000 utviklet web-løsninger for e-handel med fokus på kunde- og brukerbehov.
Knut har ledet utviklersamfunn i Trolltech og Nokia på verdensbasis i sju år. Dette med en flerdobbel vekst i bruken av utviklerrammeverket Qt. Har siste årene vært sentral i utviklingen av nettsidene til Miss Norway i Joomla med over 100.000 unike besøkende. Yrvin er utdannet som cand.scient i systemutvikling på Institutt for Informatikk ved Universitetet i Oslo.